miercuri, 3 februarie 2010

Rome

La Rome am ajuns sa ma uit ingrasand porcul in ajunul unui examen de Roma antica. Nu, nu era secolul care imi trebuia mie pentru examen si nici nu ma asteptam la cine stie ce corectitudine istorica, dar mi s-a parut o ocazie potrivita de a trage chiulul de la invatat cu scuza ca ma uit la un film tematic.



1. Spiral copper earrings 2. Romantica 3. Ancient mosaic bird and butterfly cuff 4. Earrings sandals silver

N-am regretat deloc, ba chiar am reusit asa sa-mi mai schimb parerea despre romanii pe care eu ii consideram in cea mai mare parte plagiatori ai grecilor.
Mi-a placut teribil universul creat si am apreciat confirmarea informatiilor pe care le aveam de la cursuri. Nu atat istoric cat antropologic.
Filmul castiga spectatorii nu prin reprezentarile evenimentelor importante ale vremii, desi acestea sunt firul rosu care uneste povestile personajelor, ci prin redarea vietii de zi cu zi, a conceptiilor vremii, a obiceiurilor si credintelor in zei.


1. Centurion roman earrings 2. Rome necklace 3. Roman bust pillow 4. Frunza lui noiembrie

Un serial foarte colorat care incearca sa redea cat mai multe aspecte ale Romei la trecerea din Republica in Imperiu. O lectie de istorie care mi-ar fi usurat mult viata in liceu :)


1. Amphitheater earrings 2. Cercei roman inspired 3. Greek set 4. Romans

2 comentarii:

  1. Thanks Zazine! Your eye for design is splendid... Tara * 3 Rexes

    RăspundețiȘtergere
  2. iti urmaresc ilustrarea prin produse handmade a temelor tale inspirate.de aceasta data iti multumesc ca mi-ai permis sa fac parte din aceasta atmosfera.

    RăspundețiȘtergere