marți, 16 martie 2010

The imaginarium of Doctor Parnassus

Filmele lui Gilliam mi s-au parut intotdeauna o sansa de a vedea inauntrul lumii imaginare a unui om, iar Parnassus nu e o exceptie, desi confirma regula.
Batranului magician care isi traieste batranetea intr-o lume care nu mai are timp de basme mi se pare alterego-ul perfect pentru Gilliam insusi iar inovatia gasita pentru a-l inlocui pe Heath Ledger ne arata ca povestitorul nostru preferat mai are inca asi in maneca.


1. Papier mache bird and box 2. Bratara dreams come true 3. Dreamland printable calendar 4. Hand painted fancy ornate wall mirror

Filmul are tot ce-i trebuie unui festin vizual: multe culori, lumi imaginate, o fata foarte frumoasa si un diavol caruia nu-i place sa castige...


1. Lace and feathers art print 2. Siren song 3. Brosa lotus 4. Baroc

Dar mai mult decat atat mie filmul imi vorbeste despre inocenta, despre puterea imaginatiei, fascinatia circului si a magiei.
Si da, tebuie sa recunosc ca eram atat de prinsa in poveste ca nici nu l-am observat pe Johnny Depp in rolul lui Tony :)


1. Masca ventiana Golden Bird 2. The strong man 3. The imaginarium of doctor Parnassus 4. Parnassus earrings

Mai multe despre Doctor Parnassus si Alice veti putea citi in numarul 5 al revistei Arte.

2 comentarii:

  1. Mi-a placut si mie tare mult filmul.. Gilliam este intr-adevar genial!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut Alice 3D! Mie mi-a placut foarte mult! Va multumesc pentru faptul ca mascuta mea si-a gasit loc la voi in lista! Este incadrata foarte bine! :D De acum am pus link pe blogul meu si va voi putea urmari mereu!

    RăspundețiȘtergere